reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Olinka Tomková

Olinka Tomková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ako každý iný človek v mojom veku :) Študentka obchodnej akadémie vo Zvolene.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Koncertííík

Olinka Tomková

Koncertííík

Vás to možno nebude zaujímať... Ale pre mňa bol toto úplne super zážitok :) Zúčastniť sa na koncerte mojej najobľúbenejšej skupiny.. :)

  • 15. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Čaro dediny vs. skazený víkend.

Olinka Tomková

Čaro dediny vs. skazený víkend.

Konečne po dlhej dobe som vypadla z rušného mesta, ďaleko od všetkého, mojich známych, s jedinou mojou kamarátkou. Šli sme do malej dedinky blízko pri Liptovskom Mikuláši a obe sme sa nesmierne tešili.

  • 4. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Nikotín, alkohol, drogy?

Olinka Tomková

Nikotín, alkohol, drogy?

Myslím si, že tieto pojmy sú každému dobre známe a čo je horšie stále mladším a mladším ľuďom resp. deťom. Je smutné, že si neuvedomujú skutočné hodnoty..

  • 4. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu